dinsdag 4 augustus 2015

28 juli 2015

Goedemorgen.
Ik begin weer met mijn oude vertrouwde ontbijt.

Maak het bed op.

En zie dit...
Bah!
Ik moet zo de deur nog uit.

Snel aankleden.

Deze troep negeren.

En gaan. Naar fysio. Ik verheug mij er zelfs op, zegt genoeg.

Ok, ik ben best een boffer vandaag. Een kleine boffer omdat ik zonder regen naar fysio kan fietsen.

Droog aangekomen.

Ok, ik ben nog steeds een boffer. Een heel grote zelfs. Ook nu is er geen regen!

Dat verdient een taartje. Een citroentaartje.

Ik poseer nog even met mijn stofzuigerslang.

Poets de badkamer.

Maak het hier een beetje gezellig.

En dan mag ik even lekker achter mijn laptop zitten.

Niet?
Ik zit hier al een half uurtje hoor.

Schiet eens op!

Zaagmans is thuis en heeft Meneer T als een malle gemist.

Ik doe iets met deze berg spinazie.

Beetje roeren.

En dan komt dit eruit.

Ach zo vertrouwd, vindt u ook niet?

Tijd om op pad te gaan.

Boodschappen doen.
Gekke yoghurt.

Beetje scannen.

En dan is het tijd om onze wandelschoenen aan te doen.

Uhh, we moeten van Zaagmans schuilen voor de regen. Ik vind dat onzin, je moet je er gewoon aan overgeven.
Nou zegt Zaagmans, jij moet morgen zeker je haar wassen.
Klopt! Daarom vind ik het niet erg.

Tot op onze onderbroek.

Maar wel 10.000 stappen!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Zo, weer helemaal bij gelezen. Wat een heerlijke week heb je gehad in Frankrijk. En natuurlijk een heerlijke thuiskomst. Maar dan toch het verdriet. Weer of nog steeds. Ik wens jullie veel wijsheid toe. Een hele dikke knuffel vanaf hier Xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto van Zaagmans met Mr T vind ik zo leuk....

    BeantwoordenVerwijderen