woensdag 5 augustus 2015

29 juli 2015

Goedemorgen.
Volgens mij hangt er een flinke bui in de lucht.

Hmmm, ik drink wel gewoon heel kalm mijn koffie op.

Hallo!

Het is zomer hoor! Hagel, onweer en storm.

Heel hard onweer. Dus ga ik beneden staan... Gewoon voor het geval dat.
Ik heb het niet zo op onweer.

Als het dan voorbij is kan ik weer wat eten.

En douchen, want dat doe ik dus ook niet als er onweer in de lucht hangt.

Ik ruim deze leeg.

En strijk de lakens die ik in Frankrijk kocht.

Weer heel veel van dit.

En dan is het alweer tijd om een maaltijd te bouwen.

Deze.

Wat doen jullie?

Dochter heeft wel zin in popcorn uit de pan.

Dat kan ik wel.

Klinkt gezellig hè.

Whoeps, iets te veel dus.

Ik ben een heel toffe moeder, want we kijken samen MTV.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wat een slecht weer was het zeg, gelukkig is het nu een stuk beter.....lekker popcorn ut de pan.....bij mij word dat altijd meer rook en zwarte dingen dan popcorn hihi

    BeantwoordenVerwijderen