woensdag 26 augustus 2015

24 augustus 2015

Goedemorgen.
Deze week is Zaagmans vrij zodat we de serre af kunnen maken.

Eerst wat ontbijten.

En daarna snel de deur uit om naar de bouwmarkt te gaan.

Vandaag is Hornbach aan de beurt.

Ik kan natuurlijk niet zomaar de plantjes voorbij lopen.

Maar we zijn hier vandaag natuurlijk voor andere dingen.

Alles gevonden? Mooi. Dan gaan we weer naar huis.

Dit soort dingen gaan ook gewoon door.

Voor de lunch maak ik een salade.

En dan gaan we alweer de deur uit.

Toch nog planten? Ach ja, we kunnen het niet laten. Leuk om ook wat ideeën op te doen voor de tuin.

Het tuincentrum heeft vooral ook heel veel van dit soort dingen. Zou bij mij echt op mijn plasspieren werken.

Dit ziet er vooral heel eng uit.

Dat het even duidelijk is.

Wat klopt hier niet?

Smakelijk!

Ik maak dit kastje even gezellig en ben er weer blij mee.

Zaagmans is vooral heel blij met zijn maaltijd, ziet u?

Wat doe je Zaagmans?

Ah, logisch!

Alweer de deur uit?

Ja, voor wat boodschappen.

We kunnen weer een paar dagen vooruit.

Meneer T zoekt nog een paar plaatjes voor de serre en de tuin en dan is het alweer tijd om te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten