dinsdag 25 augustus 2015

23 augustus 2015

Goedemorgen.
Ik draag vandaag een echte Meneer T en Meneer T draagt vandaag zijn uitslaappak.

Zaagmans heeft broodjes gebakken.

Ja jij ja!

En het kleinste broodje is voor mij. Zo lief.

Meneer T heeft duidelijk wat aandacht nodig.

Uhh, nog steeds. Iemand?

Nog veel meer.

Ok, dan krijg je dat van mij. Niemand hier in huis kan Meneer T iets weigeren.

We zijn klaar met knuffelen hoor.

Nog niet.

Ik denk dat het vandaag niet meer overgaat.

Tijd voor een boodschap.

Ha!

Ja, ik koop ook tomaten.

Ik ben er weer! En Meneer T is duidelijk weer opgestaan.

Ik ga van deze grote courgette soep maken.

Dan heb ik deze extra grote pan wel nodig.

En terwijl ik soep maak. heeft Zaagmans voor mij dit bord gemaakt, voor in de serre.

Waar zijn we nu dan?

In IKEA, waar ze trouwens een heel leuke tafel van kurk hebben.

Vroeger nam Zaagmans altijd Zweedse balletjes. Vandaag eigenlijk ook. Tot het moment dat hij aan de beurt was en ik hem echt vroeg of hij een stukje dier ging kopen en eten.
Het werd toch maar een ijsje.
Wat ook dierlijke producten bevat, maar het is een begin.

Naar huis.

Waar we gezellig een hapje eten.

Dochter heeft bezoek meegenomen, gezellig.

Het zoekplaatje van vandaag.

Wow! Zeker bij IKEA geweest?

Smakelijk!

Zaagmans heeft er nog een lampje in gehangen.

Ben er erg blij mee.

Ik probeer ondertussen een shoplog te maken, maar dat valt nog niet mee.

Misschien lukt het hiermee?

Vast!
Proost mensen, op het gezellige weekend. Want dat was het.

Truste!
Kik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Wist je dat IKEA tegenwoordig ook vegetarische balletjes verkoopt? Zowel in de winkel achter de kassa als in het restaurant. Groetjes Elle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle, voor de tip! Daar ga ik de volgende keer eens naar kijken. Ik zal het ploggen :)

      Verwijderen