donderdag 27 augustus 2015

25 augustus 2015

Goedemorgen.


We zijn al heel vroeg begonnen vandaag. Kijk Zaagmans eens hard werken.

En terwijl Zaagmans zo hard aan het werk is, ben ik onderweg naar een massage.
Verschil moet er zijn.

Snel weer naar huis voor ik een regenbui op mijn ontspannen lijf krijg.

Als dank voor het harde werken maak ik een salade voor Zaagmans.

Hij is er blij mee.

En ik ook.

Ik breng de middag hier door. Ik krijg mijn schema wat ik over een week heb uitgesmeerd, uiteindelijk in een paar uur af. Hoera voor mij.

Wat werkt Zaagmans toch hard.

Daar heeft hij weer een maaltijd mee verdiend. Een best lekkere al zeg ik het zelf.

Whoeps.

Ik heb mijn bord al bijna leeg zonder er een foto van te maken.

Vandaag mag u de Zaagmans zoeken.

En als u mij zoekt, ik lig ook al in mijn bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten