vrijdag 10 april 2015

8 april 2015

Goedemorgen
Ik begin de dag met koffie en gepofte rijst.

Mag ik nog even met u delen dat ik gisteren 73 keer de trap op liep.
73!
Waarom?

Goed, schone haren, schone kleding.
De dag kan beginnen.

Tot vanavond!

Iets groens.

Geeft genoeg power om de badkamer eens onder handen te nemen.

Als ik dan toch bezig ben.

Waar komt iedere keer al die troep vandaan?
Is dit bij u thuis ook zo?

Klaar.

Lunchen met de restjes van gisteren is vandaag geen straf.

Beetje dweilen.

En nu?

Maak ik alvast het avondeten.

 Couscous in de maak.

Klaar!
Extra grote bak zodat je het ook koud met de lunch kan eten.

En door naar de brocollisoep.
Wees gerust...

Hier is de broccoli.

Je bent net op tijd.
Het eten begint...
Maar dat had je vast al geroken.

Twee wazige pubers op de bank.

En Zaagmans maakt een foto van de dakgoot omdat we daar waarschijnlijk een vogelnestje in hebben zitten.

Ik bestel mijn Girlfriend jeans bij Dyanne Beekman.
Vet stoer ding.
Ben er nu al blij mee.
Al gekeken op de webshop?
Staan toffe dingen op.

Alle boodschappen NU naar de juiste kastjes!

Ik kijk Tony en Toni en weet niet zo goed wat ik zie... Maar na een kwartier kan ik er toch heel erg om lachen.

Tijd om te gaan slapen.
Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten