woensdag 8 april 2015

7 april 2015

Goedemorgen.
Mijn handen jeuken bij het zien van de woonkamer.

Maar helaas, ik moet al vroeg de deur uit voor een afspraak.

Maar hé, hier ben ik alweer onderweg naar huis.
Ik kan soms zo vlot zijn.

Dat zeg ik.
Ben weer heel vlot alles terug aan het zetten.

Zo!
Alsof het nooit anders was.
Maar we weten nu wel hoe het zit met de houtkachel.

Zaagmans zijn kast mét speakers.
En vooruit, er mocht ook een lamp op.

Ik prop de wasmachine vol.

En ga de deur uit voor een paar boodschappen.

Of nee, toch niet.
Zaagmans blijkt alle pasjes te hebben.

Dan stort ik mij hier wel op.

Hoppa!

Kijk eens wat we hier hebben!

Asperges-tijd.

 Lekker met zalm, Emmentaler kaas, boter en ei.

Zoek de asperges.

Zin in?
Dacht het wel.

Goed...
Dit kastje is eigenlijk te vol.

En dan moet de inhoud van deze tas er ook nog bij.

Geen probleem hoor.
Oh, ik kan hier uren naar kijken.
Alles staat netjes bij elkaar.
Nieuwste achter.
Alles in groepjes.
Ik denk dat ik de deurtje eruit ga halen.

Ik maak het nog een beetje gezellig in de badkamer.

En ach, ook nog in de slaapkamer.

Nog een slokje thee en dan fijn slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Vind je kamer zo mooi zo. Wat ben jij een kei in het opruimen, heerlijk zo'n kastje met verzorgings producten, is zo leuk om naar te kijken :-) je maaltijd zag er uit om te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen