donderdag 3 juli 2014

3 juli 2014

Goedemorgen.

26 graden gaat het worden vandaag.
Ik heb er zin in!

Ik weet niet hoe bij u vandaag de 26 graden aanvoelt, maar hier hadden we er een lange broek bij nodig.

Onderweg naar de fysio.

Ik had vandaag een vervanger en die drukte mij een half uur lang met mijn gezicht net niet dor de tafel heen.
Hier het bewijs, rimpels, groeven en vouwen die echt niet binnen een half uur weg zijn.
Maar ik heb wel weer een lekker los lijf voor een week.

Gezellig stel!
De whats app generatie.
Vroeger keek je elkaar heel verliefd aan zo samen op een bankje.
Nu stuur je selfies naar elkaar vanaf het andere gedeelte van de bank.

Ik at een heerlijke salade.

En ik zette de kabouters weer terug.
Die had ik keurig verstopt toen het huis nog niet verkocht was.
En nu ik er zo naar kijk, het was niet eens een heel gek idee.
Misschien moet ik ze weer voor een tijdje op gaan ruimen.

Maar nu even niet.
Uiteindelijk is het toch nog kortebroekenweer geworden en moet er ijs gegeten worden.

Goed zo, zomer!
Heel fijn.

Waarom kijk ik er dan zo zuur bij?

Waar gaan we vanavond heen?

Nou naar Hilversum.
En Hilversum houdt van duidelijkheid.
Prima.
Ik ook.

Betaald parkeren anno 2014, met je app.

Kom we gaan.

Niet iedereen is in het bezit van een app.
Dan moet je met de fiets.

Brillen en schoenen.
Schoenen en brillen.
En dat elke keer weer.

Met de zon is Hilversum ook mooi.

Kom, doen we even een drankje.

Proost.
Ik kijk even de andere kant op want ik heb vandaag een slechte-gezichts-dag.
Nou ja gezicht, mijn haar kan er ook wat van.

Samen kleding passen in het zelfde hokje...das wel heel zoet.
Maar we slagen allebei.

Nah!
Meneer T.

En weer onderweg om Dochter op te halen.

Wat is het hier mooi hè.

Joehoe, ben je thuis?

Ah, daar ben je.
Dochter is wezen winkelen vandaag.

En heel trots laat ze zien dat ze vandaag geen zwarte dingen heeft gekocht.
Goed zo!

En weer naar huis.

Want het is al bijna bedtijd.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten