zaterdag 5 juli 2014

4 juli 2013

Goedemorgen.


Jij ook.

Vooruit, jij ook.
Je ziet er al net zo uitgeslapen uit als ik.

Kijk maar.

Een douche en een jurkje doen wonder.

Deze ook.

Een echte fan!

Beetje ruimen.

Heel fijn.

En nog wat van dit.

Ziet er weer gezellig uit.

En nu houd ik ermee op, want de zon is aan.

Tijd om de deur uit te gaan.

Ik spring bij Zaagmans achterop de fiets.

Kijk hem gaan.

Visje eten dan maar?

Waar ben je nou?

Gezellig zo op de vrijdagmiddag.

1, 2, 3 HAP!

Lekker.

Nog een toetje?

Ik koop nog een cadeautje voor de begeleidster van Dochter.
Omdat de zomervakantie vandaag begint.

En snel weer terug.

Ik zit prima achterop.

Zonder Pokon, met Pokon.

Ingepakt.

Dochter heeft niet een al te beste middag.

Zullen we je dan maar naar de paarden brengen?

Waar is ze nou?

Pffff, ze is weer wat vergeten.

En we zijn vertrokken.

Ga je de hele zomer?

Camouflage kat.

Dáág, tot zondag!

Snel nog wat boodschappen halen.

Dit ziet er vaag uit en het smaakte ook heel erg vaag.

Hmmm.

 
Ik ben niet moe, nee ik ben KAPOT!

En niet zo'n klein beetje ook.

Dus liggen Meneer T en ik al heel vroeg in bed.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten