woensdag 2 juli 2014

2 juli 2014

Goedemorgen.

Zoals ik eruit zie...zo voel ik mij ook.
Totaal, helemaal overreden door een vrachtwagen, trein, bus en een tankwagen.
En dat allemaal in één nacht!

Ik knap best op van dit groene jurkje, moet ik vaker doen.

Kan de zon dan ook achter de wolken vandaan komen?

Een ontbijtje zonder groen, ik heb tenslotte al iets groens aan.

Horrorfilmpjes kijken op de vroege morgen.

Zaagmans heeft nieuwe stiekjes op zijn beugel en plakt er ook meteen een paar loomstieken bij.

Heeul charmant.
Nee.

Uurtje stieken is weer begonnen.

Wat gaat het worden?

Een banaan!

Sander en Martha hebben een zoon gekregen.
Wat een mooie kaart!

Er is weer iemand omgevallen in de zon.

Ik sluit vandaag een berg nieuwe zorgovereenkomsten af.

En krijg een ei met groen.
Toch weer iets groens.
Een dag geen groen, is een dag niet geleefd?

Hoe dan ook, als je denkt dat je pen een vork is, dan is het tijd voor een pauze.

 Daarna snel door voor een bezichtiging.

Onderweg.

Maar ik vond er helemaal niks aan.
Maar dan ook echt.

Snel maar weer naar huis dan.

Waar ik dit eet.
U kunt wel zien dat Dochter vandaag niet thuis eet hè?
Dan krijg je van dit soort rare maaltijden.
En zonder groen.

Eet smakelijk.

En dan weer door met het schrijven van toelichtingen en zorgplannen.

En dan stopt mijn printer er opeens mee!
Dat trek ik slecht hoor.
Gelukkig kwamen we er na drie uur achter dat er een dopje in was gevallen.

Hé Sweaterman!
Leuk dat je er bent.
Maar ik moet nu toch echt gaan slapen hoor.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten