zondag 19 juli 2015

17 juli 2015

Goedemorgen.
Wij hebben nog steeds last van migraine.

Maar gelukkig, het is bijna half drie en migraine besluit een deurtje verder te gaan kijken.
N'Daáág!

Kan ik even lekker naar buiten.

Zaagmans is ook weer thuis. Hij kruipt alleen meteen weer achter zijn laptop. Waakdienst. De hele week, dus daarom mag hij ook niet mee op vakantie.

Ik ga bloemkoolpuree maken.

En een sapje van meloen.

Ok, die bloemkoolpuree moet u maar vergeten. Het ziet er niet uit en het smaakt ook zo.

Waakdienst zeker?

Hmmmm, het moeilijkste gedeelte van op vakantie gaan.

Kleding uitzoeken.

Maar daar komt snel een einde aan. Dochter wil graag bij ons slapen vannacht.

Dus halen we haar op.

En aangezien ze weer geen avondeten heeft gekregen, halen we iets heel gezonds voor haar.
Dat inpakken komt morgen wel weer, denk ik.

Het huisje waar ik naartoe ga heeft geen internet, dus het kan zomaar zo zijn dat u een week geen plogs meer van ons leest. Wie weet vind ik nog wel ergens onderweg een verbinding, zodat ik toch nog een plog online kan zetten. En anders leest u mij over een week en haal ik alles weer in.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Heeele fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat dichter kwam salpen.
    Ik wens je een hele fijne vakantie, geniet er van. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie!!! Ben erg benieuwd naar hoe je het hebt. Zo raar dat ik jullie nu een beetje 'mis'! Xx

    BeantwoordenVerwijderen