maandag 27 juli 2015

18 juli 2015

 Goedemorgen.
Meneer T heeft in de gaten dat ik vandaag op vakantie ga.
Ik zie je heus wel op mijn kussen liggen hoor.

Zelfs als je één oog dicht doet.

Ik trek alvast mijn korte broek aan, want waar wij vandaag naartoe gaan, is het lekker warm.

Ik probeer Dochter uit te leggen hoe ze over deze rol kan rollen en haar bindweefsel kan masseren.

Gaat nog niet helemaal vanzelf.
Helpt trouwens echt heel erg goed tegen nek en schouderpijn.

Ach Meneer T, wat ga ik je toch missen deze week.
Ik neem hem niet mee omdat het helaas weer slechter gaat met zijn gezondheid.

Daar heb je Sweaterman!
Heb je er een beetje zin in?
Zo te zien wel.

Nee Meneer T, ook in mijn tas zitten helpt vandaag niet.

Nou dáág lieve huisgenoten.
Tot snel!

Zo kom ik natuurlijk nooit weg hè.

Vergeet je broek niet op te hijsen, Zaagmans.

En we zijn vertrokken.
Op weg naar de zon.

Oh, we zijn nog niet helemaal vertrokken.
Sweaterman is zijn paspoort vergeten en moet nog iets te ontbijten halen.
Geeft niks, we hebben de hele week.

Weg met die wolken.

Ondertussen appt Zaagmans mij deze foto.
<3
Zaagmans brengt Dochter zo weer naar huis en de zondag dat ik weer thuiskom, dan komt Dochter ook weer bij ons wonen.

En we zijn weg uit Nederland.

Derde keer dit jaar dat ik hier kom.

Lekker!

Maar we gaan voor een verstandig kopje koffie.

Wat een gezelligheid hier.

Zijn we al bij het huisje?
Bijna, ons geduld wordt op de proef gesteld.
Zo weet je zeker dat je in Frankrijk op vakantie bent.

En dit is dan ons huis voor de aankomende week.
Ik leid u even rond, dat is wel zo gezellig.
U bent er tenslotte ook bij deze week.
Dit is dus de keuken.

En hier gaan we naar mijn slaapkamer.

Kijk nou mensen!
Kijk nou!
Elke ochtend wakker worden in dit bed.

Andere hoek van mijn kamer.

En er zit een schattig kastje in de muur, met spulletjes die je mag kopen.
Een echte kringloopwinkel in mijn slaapkamer!

Badkamer.

Helemaal prima.

Met geweldige deuren.

Door naar de kamer van Sweaterman.

Met een hemelbed.

Gezellige kamer.



En door naar de woonkamer.

Ik kan het hier wel uithouden.

Dit huis komt trouwens uit 1757.
Hopelijk blijft het nog even staan.

Deze kast wil ik thuis ook.

En weer terug in mijn slaapkamer.

Met een heel toffe spiegel.

Ik leg mijn eigen beddengoed erop.

En dan is het tijd om iets te gaan eten.

Beetje lastig te vinden hier in de buurt.

Dat zeg ik.

Maar gelukkig is er altijd wel een McDonalds te vinden.

Smakelijk!

Voorzichtig terug rijden, want er steken regelmatig hertjes en vosjes over.
Voor die laatste ben ik erg bang, maar dat weet u vast nog wel.

Onze straat voor deze week.

En onze voordeur.
Tijd om te slapen dus.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat een mooi huisje en jullie bedden zijn echt geweldig :-)
    Oh dat koppie van Mr T.....vind het wel ellendig dat hij niet gezond is....

    BeantwoordenVerwijderen