zaterdag 18 juli 2015

16 juli 2015

Goedemorgen.
De zomer is weer begonnen.

Even een update voor Tuinman O, de planten gaan goed!
We praten er elke dag tegen en geven ze keurig water. Ik zag zelfs een bloemetje in de plant vandaag.

Wát is hier gebeurd?

Beter zo.

Ik doe nog wat met een berg wasgoed. Anders kan ik niet op vakantie.

Ik heb mij alweer omgekleed.

Heb je iets van mij nodig?

Piet wil graag een schoon huis. Dat kan ik wel regelen.

Schone en droge was.

En even lekker in de tuin zitten.

Dat zitten lukt nooit zo goed bij mij.

Even hier wat knippen.

Ik hang wat rond op Facebook.

En dan is Zaagmans alweer thuis. Heb je nu echt heel de dag met het prijskaartje in je shirt gelopen?

Meneer T is echt doodmoe.

Beide volgens mij.

Kom jongens, we gaan weer wat doen.

Zoals eten.

Tijd om nog een rondje te lopen.

Hoi poes.

En dag poes.

Want ik krijg een onwijze migraineaanval. Rap naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Wat een ellende is die migraine toch, ik hoop dat je het inmiddels weer kwijt bent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je een recept van die soep van 10 juli? Ziet er zo lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen