zaterdag 27 juni 2015

25 juni 2015

Goedemorgen.

Ik begin vandaag maar eens met het sorteren van de was.

Laat ik onze kartonnen stoel eens uitpakken.

Dit blijft er dan van over.

Aan karton dan hè.
Kijk onze stoel eens leuk wezen.

Mag ik bij één van u naar het toilet?

Iets gezonds.

Ik zou mijzelf niet zijn als ik een nieuwe stoel niet vol prop met kussentjes.
Vandaag is het er keurig bij één gebleven.

Jammer dat ik geen voor en na foto's heb genomen.
Deze kast onder de trap zat echt BOMvol.
Ook dit is nog een timmerdicht project.

Stofzuigen dan maar?

Ik bouw een maaltijd met restjes groenten uit de koelkast.
Gewoon heel veel sambal in doen, dan lijkt het net of je er werkelijk over na hebt gedacht.

We eten het buiten op, het is tenslotte zomer.

Vouw een paar keurige stapeltjes.

En ga al naar bed als de zon nog schijnt.
Ik ben kapot van de afgelopen maanden.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten