vrijdag 26 juni 2015

24 juni 2015

Goedemorgen.
Ik word helaas wakker met migraine.
Fysiobehandeling van gisteren was toch net iets te hard.
Ik ontbijt hiermee.

Meneer T hiermee.

Proef je helemaal niks van hè!
Ik roer zo alles, hup, door zijn verse vlees heen.

Het gaat steeds beter met Meneer T, hij is alweer druk bezig de boel in de gaten te houden.

Ik verschoon het bed.

Met best onhandige kussens. Hier krijg je namelijk rimpels van in je gezicht.

Gelukt.

De rest van de middag kijk ik programma's terug via Uitzendinggemist.

En opeens zit Dochter op de bank!
Kleine crisis.

Maar die lossen we op met friet en limonade.

Met pijn in mijn hart brengen we haar naar "huis".
Wat moet, dat moet.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten