zaterdag 25 april 2015

24 april 2015

Goedemorgen.
Het weekend is hier al begonnen.
Zaagmans heeft vandaag vrij omdat we eigenlijk dit weekend uit logeren zouden gaan.
Dochter zou dit weekend met de zorgboerderij een weekend naar het strand gaan.
Maar dit alles gaat niet door en mijn hoofd staat al helemaal niet naar een gezellig weekendje weg.
Ik ben al blij dat ik nog steeds elke morgen mijn bed uit kom.

Ik bof vandaag, ontbijten in de tuin.

Ik ruim het huis op...

En dan kunnen we vertrekken.

Eerst hier nog even langs.

En dan nog een lege action in.

Ik haal nog wat te eten voor Piet.

En Zaagmans vermaakt zich met de papagaai.

Deze.

We stoppen even bij een tuincentrum en daarnaast moet ik eigenlijk heel nodig plassen.

Gezellig tuincentrum.
Waar ik een heel mooie plant en pot koop.

Snel weer naar huis.

En dit is hem dan.

Ik vind hem zo mooi <3

We boffen nog heel erg, we kunnen zelfs nog een keer eten in de tuin.

Wie hebben we daar?

Het is hem weer gelukt.

Na het eten lopen we nog een rondje.

Over de markt.

En langs de kerk weer naar huis.

Ik mail, typ en plog nog wat en dan is het alweer tijd om te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten