vrijdag 24 april 2015

23 april 2015

Goedemorgen.
Vandaag een spannende dag voor Meneer T.

Hij krijgt vandaag namelijk een echo van zijn hart.
Bij Dierenkliniek Cato om precies te zijn.
Gelukkig viel het wel mee, zei de dierenarts.
Klein gaatje, maar niks om je zorgen over te maken.
Zoals de dierenarts zelf zei, er zit weer een jaar garantie op.
Fijn!

Meneer T vond het helemaal niet meevallen!
Het was geen echo... het was een openhartoperatie.
Kijk maar naar het gat op zijn borst.
Op deze manier kan hij onmogelijk in bikini.

Kijk nou zo schattig, Meneer T heeft een moedervlekje!

Nou ja hoe dan ook, het viel echt niet mee.
Tijd om te slapen.

Truste Meneer T.

Ik ga even strijken.

Onder toeziend oog van Piet.
Eentje dan hè.
Het andere oog is hij kwijt.

Meneer T heeft zich laten vallen in een andere mand.

Wij kregen vandaag post!
Post van Anoeschka.
Zo lief!
Dankjewel.

Ik ga even een wandeling maken.

De zon is duidelijk aan.
Waarom draag ik hier nog een winterjas?

Nog een stukje verder lopen.

En nu is het alweer tijd om een maaltijd te bouwen.

Een heel grote salade gaat het vandaag worden.

Ook aan het einde van de dag doet de zon het nog prima!

We zijn weer onderweg.

Langs de mooie bloesem.

Oh, de zon valt al bijna in slaap, tijd om naar huis te gaan en het zelfde te gaan doen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Wendy, zou je willen laten weten wat je precies in die salade met kikkererwten doet? Ziet er namelijk té lekker uit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan hem je wel mailen.
      Heb je voor mij je mailadres?

      Verwijderen