vrijdag 5 december 2014

4 december 2014

Goedemorgen.

Vandaag moet ik al vroeg de deur uit.

Eerst maar wat eten.

En daar ging ik alweer.

Gelukkig ook weer op tijd terug...

Want Dochter is ook thuis.
Zij ontbijt met een oliebol.
Moet kunnen.

Fris hè vandaag.

Ja ik heb het tegen jou.
Gelukkig heb je een warme trui gekregen van Anoeschka.

Ik maak van dit...

Dit.

Oh hier heb ik zoveel zin in.

Oehhh, ik zie een fout, u ook?
Ik kom deze zo vaak tegen.

Vreemde nagellak dit.

Heel vreemd als je het mij vraagt.

We gaan weer op pad.

Cadeautjes kopen in opdracht van Sint.
Uhhh, het is toch wel koopavond?

Wij hebben er in ieder geval wel zin in.

Waar is iedereen?

Gaat Sinterklaas niet door dit jaar?

Oehhoeh?

Is daar iemand?

 Ik denk dat Sinterklaas er klaar mee is.

Gekleurde Pieten.

En dan dit jaar geen cadeaus, maar ouderwets ganzenborden.

Zelfs 50 procent korting lijkt niet te helpen.

Zullen we afspreken dat het de dag voor kerst weer net zo stil is in alle winkels?
Kan ik rustig mijn inkopen doen.
Lijkt mij fijn.

Zaagmans zou dit pak heel graag willen hebben voor kerst.
Snap ik, maar dan eerst even je ogen open, staat een stuk leuker.

We gaan weer naar huis.

Dochter word vandaag voor de laatste keer door Begeleidster thuis gebracht.
Helaas is er vanaf nu geen dagbesteding meer voor Dochter.

Nee!
Nee!
Nee!
We gaan niet op de bank zitten.

Het is tijd om te gaan slapen.

Truste!

3 opmerkingen: