dinsdag 6 oktober 2015

3 oktober 2015

Goedemorgen.
Twee keer hetzelfde aan? Ja ik ben laat en ach, ik lig alweer niet in bed, dus wat kan mij het schelen?

Wat ga ik doen vandaag? En met wie?
Degene waarmee ik vandaag op stap ga, wil niet op mijn plog.
Lekker is dat, kon ik zo bijna mijn hele plog afblazen.

Maar goed we zijn onderweg en we hebben het gezellig.

Ze hebben hier in ieder geval toffe oude gebouwen. Had ik nu maar mijn goede camera meegenomen.

Kringloopwinkel... Wat moet ik hier nu over zeggen? Sinds ik ze wel eens in Frankrijk en Duitsland bezoek, vind ik er hier niet zoveel meer aan. En als ze dan een keer iets leuks hebben, heeft het een belachelijke prijs.

Ik zou hier best een leuk verhaaltje bij kunnen verzinnen. Ik laat het vandaag aan u over.

Waar zijn we eigenlijk?

In Breda.

Het is hier groot en druk en ik had mij iets beter moeten voorbereiden, of eerder de deur uit moeten gaan.

Ze hebben hier heel mooie meubelzaken.

En een toffe kast. Zo tof zelfs dat ik samen met Zaagmans deze kast ga namaken. In het wit dan.
Oh en ik moet het Zaagmans natuurlijk nog even vertellen.

Nog meer leuke winkels.

En eindelijk een boekenwinkel gevonden. Maar helaas, het boek dat ik zoek is op.

Maakt niet uit, ik loop nog wel een rondje, op zoek naar een winkel die ook nog boeken verkoopt.

Een Bijenkorf! Waarom zo verstopt?

Geen boek gevonden. De winkels zijn dicht, mijn voeten moe.

Dus tijd om te gaan.

En dan weer door naar de supermarkt.

Sweaterman komt straks bij ons eten, maar ik heb nog niets gehaald.

Daar heb je Sweaterman al!

Na zo'n actieve middag maak ik samen met Zaagmans sushi voor luie mensen.

Geeft niks toch? Wijntje erbij, beetje doorspoelen en je merkt er niets meer van.

Sweaterman vindt het allang prima.

Proost! Op een gezellige avond.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten