woensdag 7 oktober 2015

4 oktober 2015

Goedemorgen.
Het is vandaag dierendag...

Dus ontbijten we op bed. Laten we eerlijk wezen, Meneer T wordt hier dag en nacht op handen gedragen, dus is het tijd om ook eens aan onszelf te denken.

Ik trek kluskleding aan, want ik heb mij voorgenomen om eens lekker op te ruimen vandaag.

Oh trouwens, dit is de nieuwe vitrage. Ik moet alleen nog van de week een momentje vinden om ze korter te maken.
Ik heb ook dagbesteding nodig.

Zo lang ik nog niet weet wat ik met deze marmeren plaat wil gaan doen, leg ik hem eerst op dit plantentafeltje. Ik vind het wel leuk zo.

Deze spiegel...

Mag vandaag eens hier gaan staan.

Ik maak een lekkere koffie voor Zaagmans en mij.

En die drinken we gezellig in de serre op. Kijk Zaagmans eens knap wezen.

Hier moet iets gebeuren.

Maar wel met roze handschoenen.

Zo! Weg met het groenseizoen! De helft van de buren heb ik keurig laten zitten. Maar het kostte mij moeite. Man man, ik vind dat deze heggen echt verboden moeten worden. Wij zijn van plan om hier in dezelfde stijl als het huis door te gaan, door houten planken op het hek te maken.

Ik poets het huis. Wat? Ja, dat deed ik vorig jaar om deze tijd ook zo ongeveer. Dat las ik van de week op mijn plog. Zou handiger geweest zijn als ik dit soort dingen in het voorjaar doe. Maar toen stond mijn knot er niet naar. Vandaag wel. Ons huis ruikt nu zelfs aan de buitenkant naar bloemetjes.

Ik typ een paar plogs.

En geniet van dit lampje in de serre.

We zijn voorzichtig aan wat lichtpunten aan het plaatsen. Dat soort dingen moet je rustig aan doen, want je moet eerst weten dat je indeling klopt en of je meubels zo wel lekker staan.

Ik buig mij nog even over de schone was.

En Zaagmans over zijn waakdienst.

Ik pof nog even snel een paar kastanjes, want we gaan zo Penoza kijken. Man, ik kijk er de hele week al naar uit.

Hmmm, de waakdienst van Zaagmans gaat nog even door en ik vind het niet leuk om Penoza dan al vooruit te gaan kijken.

Ik vermaak mij wel met deze hier.

En als Dochter dan thuiskomt en ik weer helemaal bijgepraat ben, is het tijd om te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten