zaterdag 15 augustus 2015

13 augustus 2015

Goedemorgen.
Soms weet ik nog niet zo goed wat ik tegen u moet zeggen als ik net wakker ben.
Zoals vandaag.
Hoi!

Ik verschoon het bed.

En zoek een goede kleurspoeling voor mijn haar. Ik kan niet met mijn nek in een wasbak bij de kapper liggen, dus moet ik het zelf doen. Verf wil ik niet, want dan breekt mijn toch al dunne haar meteen af. Ik denk nu wel iets goeds te hebben gevonden.
Wil iemand daar straks iets over teruglezen? Over hoe je ook thuis kan kleuren met professionele producten?
Ik ben natuurlijk geen kapper, maar kan wel laten zien hoe ik het doe.
En hoeveel informatie er eigenlijk over te vinden is op internet.

Ik laat Meneer T de bovenverdieping stofzuigen, hij heeft tenslotte nu bergen energie.

Ik ruim wat op.

En we krijgen deze mooie geboortekaart binnen.
De dochter van Natasja en Timothy. Charlotte, wat een prachtige naam.

Ik maak van dit...

Dit.
Wat een snelheid heb ik vandaag zeg.

Ik lak even zo snel mijn nagels.

En pak even zo snel de maaltijd van gisteren uit de koelkast.
Ha!

Daarna neem ik een spierontspanner in, omdat mijn wervel weer scheef zit en val als een blok in slaap.
Tot grote verbazing van Meneer T.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Nou ik heb weer even bij gelezen hoor, ik liep zo achter. Fijn dat dochter weer bij jullie woont, nu de rest nog. Het moet allemaal toch ooit een keertje goed komen? Ben reuze benieuwd hoe de serre gaat worden.

    Groetjes, Narda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Narda,

      Leuk dat je hier nog steeds leest!

      We zijn nog druk met de serre bezig, ik blijf ze ploggen ;-)

      Verwijderen