vrijdag 14 augustus 2015

12 augustus 2015

Goedemorgen.
Dit is nog eens leuk wakker worden. Een nieuwe IKEA-gids op de mat.

Nee geef hier dat ding!

Ik win. Dat begrijpt u.
Gaan we ons vandaag ook nog een keer douchen en aankleden?

Jazeker!

Zaagmans werkt vandaag thuis en daar is Meneer T heel blij mee. Hij kan zo uren blijven liggen.

Ons pretnizonnetje begint steeds meer energie te krijgen en ook weer te spelen.
Alleen een beetje jammer dat hij het niet zelf opruimt.

Er wordt al flink voorbereid voor het bouwen van de serre.

Ga ik nog wel even strijken.

Hier nog even wat afmaken.

En dan is het tijd om eens te gaan kijken hoe Meneer T een serre bouwt.

Oh. Hij heeft weer iets te eten gevonden op de grond. Als we niet oppassen eet hij nog de hele heg op.

Zaagmans heeft het maar even overgenomen. Heel goed.
En op de achtergrond inhaleert Meneer T nog wat zaagsel.

Ik vul mijn tas met dingen waar je maaltijden mee kan bouwen. Onze rollen zijn zo goed verdeeld.

Snel naar huis.

Waar Meneer T zich afvraagt waar zijn eten blijft.

Ik bouw vanavond couscous.

Aan tafel!

Zaagmans wil zijn fruit niet delen.

Lekker boeiend. Dochter heeft de siroop en de ketchup.

Ik ruim de keuken op.

Dat zeg ik.

En terwijl ik dat deed, bouwt Zaagmans een hele wand. Ik zou willen dat mijn klusjes ook zo zichtbaar waren.

Stoere man <3

Kijk hem eens gaan.

Voor de buren ziet het er gelukkig ook goed uit. Mijn opmerking dat het van de zijkant net op een caravan lijkt, viel bij Zaagmans niet in heel goede aarde.
Het is een serre. Een serre en dus niet een caravan.

Naast dat ik soms wat bot ben, ben ik ook heel lief.

Alsjeblieft Zaagmans.
En daarna rap slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten