donderdag 21 mei 2015

20 mei 2015

Goedemorgen.
Dit is nog eens een lekker ontbijt!

Deze broek vond ik weer terug in mijn kast.
Ben er eigenlijk wel weer blij mee.

Een schoon bed.

Schoon servies.

En ik type een blog om de situatie van Dochter een beetje toe te lichten.
U kunt het hier lezen, klik.

Ik lunch met boterbonen in mijn salade.
Lekker!

En dan valt er iets keihard op de deurmat.
Wat is het?
Van wie is het?

Haha!
Het is van Anoeschka!
Dankjewel lieve Anoeschka, ik moest lachen en huilen tegelijk.
Grote schat ben je, zo bijzonder dat je dit nog weet.

Ik ga citroenspaghetti maken.
Zó lekker!

Ik kijk er heel serieus bij...

Maar ik heb er heus schik in.

Eet smakelijk!

Meneer T vertelt hoe zijn dag is geweest.

En? Heb je goed geluisterd?

Kijk eens hoe mooi de zon door de kroonluchter schijnt.

Tijd om te gaan wandelen.
Hebben we al veel te lang niet meer gedaan, tijd om deze gewoonte weer eens op te pakken.

Het is nog heerlijk buiten.

Voor ik naar bed ga, voer ik Meneer T nog even.
Hij vindt zijn nieuwe brokjes echt helemaal niet lekker.
Ik twijfel of ik hem op vers vlees zal zetten.
Beetje lastig aangezien wij nog hooguit één keer in de maand vlees eten en dan ook nog biologisch.

Kijk, Zaagmans leest nog steeds in het boek van Martine. Dat hij dus vorige keer in slaap viel, zegt dus niks over het boek.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Oeh, binnenkort een recept online voor citroenspaghetti? Ziet er erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen