vrijdag 22 mei 2015

21 mei 2015

 Goedemorgen.
Ik eet vandaag iets groens met een vork, in plaats van met een rietje.

Staan we er een beetje knap op Meneer T?

We gaan vanavond op bezoek bij GMT en Ome G, dus ik dacht, ik maak een citroencake.
Alleen zijn de citroenen op.

Met sinaasappel moet het ook wel lukken.

Hoppa, in de oven.

Ik hoor Meneer T allemaal zielige geluidjes maken, dat betekent meestal dat ik iets voor hem op moet lossen.
Maar wat heb jij nu gedaan?

Koekjes gepikt uit mijn handtas?

Ohhoh!
Jij?

Meneer T lijkt misschien stout, maar dat is hij niet. Hij pikt het koekje uit de tas, maar zal er nooit een hap van nemen, als ik niet zeg dat hij het mag pakken.
Alleen ging het hem vandaag niet om de koek.

Het ging hem om de rol Stophoest.
Ik ben niet de enige die verslaafd is aan Stophoest.
Meneer T ook.
Toen hij nog een klein Meneertje T was pikte hij ze vaak uit mijn tas.
Regelmatig kreeg Dochter dan de schuld dat zij alles uit mijn tas had opgegeten.
Totdat ik Meneer T zijn mand ging verschonen en allemaal papiertjes van de rol zag liggen.

Snel terug in de tas dus.

De cake is gelukt!

We moeten nog steeds onze tuin gaan verbouwen, maar we komen ook iedere keer weer mooie bloemen tegen.

Met een vlinder.

Meneer T is opzoek naar padden.

Niet eraan likken hè!

Meneer T?

Ok, de pijn in mijn wervels is nu zo erg dat de botten in mijn gezicht nu ook vreselijk pijn doen en mijn oog alleen nog maar kan tranen.
De fysiobehandeling van deze week heeft eigenlijk ook niks geholpen en de medicatie lijkt nu echt niet meer te werken.
Tijd om in mijn bed te gaan zitten.

We krijgen bloemen!
Van onze vorige naaste buren.
Hoe lief!
We blozen er beide van.
Het geeft een groot gevoel van steun.
Dank jullie wel!
Echt superlief!

Ok, de cake is mislukt...Maar goed dat we niet op bezoek gaan.

We eten soep op bed.

En dan doen we een poging tot slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten