zaterdag 10 januari 2015

9 januari 2015

Goedemorgen.

Mijn rug heeft een dag vrij genomen.
Niet heel handig.
Misschien dat tijgerbalsem iets kan doen vandaag.

Ik doe dus vooral erg kalm aan.
Knip deze struiken kaal.

En zet ze in een vaas.
Ze ruiken zo lekker.

Hier doe ik een paar verse in.

Wel of geen rug, ik wil vandaag wat schilderen.

De kerst is allang voorbij, maar Meneer T speelt nog steeds elke dag met het speeltje dat hij van Erica opgestuurd kreeg.

Ja, ik heb het over jou.

Ik doe een poging tot het opruimen van de tuinkamer, maar kom niet verder dan dit.
Bukken slaan we vandaag even over.

Op dit kastje wil ik graag iets van hout.

Gelukt!

Dat ging snel hè.
Alleen nog wat witte beits smeren en dan is het klaar.

De rest van de middag kijk ik naar wat er in Parijs gebeurt.
Wat vreselijk :(

Zaagmans heeft soep gehaald.

En vis.
Goede combi!

Ik hang nog wat verplicht op de bank.

En drink dan maar port.
Zou het wat verdoven?

Nee, spelen zit er vandaag niet in.
Ziet u trouwens dit kastje?
Dat wil ik ook graag anders.

Hier deel 1.

Ik ga nog even de plank voor het andere kastje schilderen.

Vind ik leuk!

En daarna ga ik naar bed, kijken of ik daar mijn rug kan vinden.

Truste!

1 opmerking:

  1. Balen van je rug....Wat veranderd een kastje met een plank erop, wat leuk! Oh dat koppie van Mr.T is zo schattig....Leuk trouwen dat je zo'n mooie foto hebt geplaats als je je site opent.
    ben benieuwd at deel 2 is van de tv kastjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen