zondag 11 januari 2015

10 januari 2015

Goedemorgen.

Ik ben gelukkig weer wat meer in beweging dan gisteren.

Ik ontbijt.

En zo schilder ik als ik denk dat ik alleen in de kamer ben.

En zo schilder ik voor mijn plog.

Tweede laag zit erop.

Tijd om de deur uit te gaan.

Alweer Den Haag?

Ja, we moesten nog even terug voor het behang.

En daarna nog even kijken in andere winkeltjes.

Zaagmans is er maar bij gaan zitten.

Naar de koffiewinkel.

Waar wij heel keurig onze opgespaarde cupjes weg gaan gooien.

In de bak ermee!

We lopen nog wat door de stad, maar woeien bijna uit ons hemd.

Mooi.

Zaagmans is er weer bij gaan zitten.

Wat een rust vandaag. Is iedereen aan het uitwaaien op het strand of zo?

Zit-pauze voor Zaagmans.
Hij is dan ook een stuk ouder dan ik.

Ook van beneden zijn het mooie lampen.

Kom, we wandelen nog even door. Ik heb tenslotte niet voor niks mijn stappenteller om.
Ik doe vandaag een challenge met Krista, dus ik moet lopen als een malle.

En we gaan weer een stukje verder.
Met de auto.

Waar zijn we nu dan?
Geen idee.

Maar laten we hier dan maar meteen een kop koffie drinken.

En een paar boodschappen halen.

Kappen nou met die wind.
We woeien bijna van het dak af.

Aansluiten maar.

En en en?
Waar denkt u dat ik nu ben?

Iets met stoelen.

Zaagmans gaat net zo hard als de wind buiten.

Weet je wat ik nu opeens zie?
Je hebt een IKEA-pakje aan!

Zullen we een hapje eten?

Dacht het niet.

We gaan wel naar huis.

Ik bouw zelf wel een maaltijd.

 Best gelukt.

Zaagmans duikt zijn hok in.

En ik zie opeens hoeveel we gekocht hebben vandaag.
Whoeps...
We zouden toch spullen uit het huis halen?

Ik ga deze maar eens in elkaar zetten.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Het plastic er vanaf halen koste uiteindelijk meer tijd dan de stoel in elkaar te zetten.
Nog vijf te gaan.

Ik schilder het volgende meubel even, kunt u alvast gaan slapen.

Truste!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk een dagje uitwaaien ;-) Fijn dat je rug weer wat beter is......ben u toch wel erg benieuwd wat je nu aan het schilderen bent. Mooi die lampen in die winkel.....jammer dat dat in mijn bescheiden paleisje niet staat ;- )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed moment om je huis te veranderen voor een paar lampen :)

      Verwijderen
  2. Nog best lastig hè, minder meuk. Ik heb ook al weer spullen gekocht en, nou ja, het is wel handig en ruimt wel op, maar toch. Had het niet zonder gekund?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies wat je zegt, soms is het ook voor het opruimen :)
      Ik moet er nog een beetje inkomen. Maar heb er een jaar de tijd voor. Er is al wel wat rommel uit huis. Elke week wat. Doe jij dat ook?

      Verwijderen
  3. Ik weet waar je was!!! De Megastores!

    Groeten,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet eens hoe het heet, was in den haag.
      Weer wat geleerd :)
      Wat is het daar groot zeg!

      Verwijderen