woensdag 2 september 2015

31 augustus 2015

Goedemorgen.
Wat zie ik eruit zeg! Lijkt wel of er tien treinen over mijn gezicht zijn gereden vannacht.
Het is maar migraine...

Bij Meneer T is het ook nog niet over. Hij heeft zelfs zijn nekkussentje nodig.

Tja...Gelukkig bestaat er Uitzendinggemist. Ik heb echt geen idee hoe ik anders mijn tijd door moet komen. Blijven liggen maakt misselijk. Slapen lukt bijna nooit overdag. Pijnstillers doen het niet.

Eitje dan maar?

Ik moet toch eens wat aan mijn uitzicht gaan doen.

En inmiddels heb ik ook al heel Uitzendinggemist uitgekeken.

Zaagmans heeft vandaag ook iets met zijn hoofd, lijkt.

Ik heb een stalker.

En het lukt hem dus ook altijd.

Ja, wat je zegt, doodvermoeiend.

Het is je alweer vergeven <3

Zaagmans heeft gekookt.

En hier even het bewijs dat ik altijd erg blij ben met de tips die ik van jullie ontvang over hoe je de aanval weg kan krijgen, of hoe je het kan voorkomen.
Vandaag is de tip van Natalie aan de beurt. Citroen met een ingewikkeld zoutje.

Daar gaat hij. Bedenk even, twee citroenen en twee theelepels zout. Heeft u dat?

Bij elke slok denk ik, niet zeuren, alles om migraine te laten verdwijnen. Ik vind dat ik mijn gezicht nog heel netjes houd.

Helaas, het helpt niet. Dan maar GTST kijken en lekker slapen. Maar toch bedankt voor de tip Natalie! Volgende keer maak ik alleen wel iets anders van die twee citroenen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten