zaterdag 29 augustus 2015

27 augustus 2015

Goedemorgen.
Ik voel mijzelf vandaag heel hip met mijn nieuwe spijkerbroek.
Tof dat de jaren 70 weer helemaal terug zijn te zien in de huidige kledingcollectie.
Maar nog even over het aanhebben van een spijkerbroek, best een beetje jammer.
Van mij mag de zomer nog wel even duren en dan trek ik de spijkerbroek wel weer opnieuw aan als het ook echt herfst is.

Ik maak gemberthee. Het is er koud genoeg voor.

Gemberthee met een rijstwafel en Nutella. Een heel goede combo.

Zaagmans.

En ik typ.

Vul vragenlijsten in voor het LUMC, het onderzoek naar betere medicatie tegen migraine.

En ik vul de vragenlijst in voor de pijnpoli. Daar mag ik maandag naartoe.

Raad eens wat ik ga maken?

Zaagmans zet ondertussen de serre onder stroom.

En er was cake.

Citroencake.

En daar is Zaagmans heel blij mee.

Tijd om te gaan winkelen met Dochter.

Ik heb er vandaag alleen niet zoveel zin in.

Zij gelukkig wel.

Ik mag kleding zoeken en Dochter mag het afwijzen. Ieder zo zijn taak.

Op naar de volgende winkel.

En de volgende!

Heel leuk kind! Heel leuk.

Dat u het even weet.

Wachten op onze hapjes. Alleen het wachten duurt zo lang dat Dochter het niet meer houdt.
Dit gaat allemaal van haar shoptijd af.

Dus winkelen we verder zonder eten.

Twijfel, twijfel.

En uiteindelijk, als alle winkels dicht zijn, gaat Dochter eten. Heel goed kind. Kind van je moeder.

Het is alweer een stuk eerder donker aan het worden. Snel naar huis, snel naar onze bedden.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten