dinsdag 23 juni 2015

21 juni 2015

 Goedemorgen.
Ik trek vandaag mijn vrolijke sokken maar weer eens aan.

In mijn vorige plogs heeft u kunnen lezen dat ze mij al vaker een toffe dag hebben bezorgd.
Ik heb hoge verwachtingen van deze dag.

Zondag, dus ik maak het bed niet op vandaag.

Tijd om op avontuur te gaan.

De binnenstad van Utrecht.

Bootjes met muziek.

OMG! Deze schoenen. Zo tof!

Zaagmans mag vandaag een ijsje en omdat het Vaderdag is krijgt hij er ook nog slagroom bij.
Wat een geluks-Vaderdag.

Ben ik nu de enige die hier niets aan vindt?

Zaagmans gaat schoenen passen.
Ze lopen niet lekker, zegt hij.
Nee, gek hè.

Snel naar huis.
Waarom snel?
Nou dat ziet u zo.

Ten eerste is het tijd voor ons maandelijkse stukje vlees.
Komt goed uit, want onze energie is behoorlijk beperkt op dit moment.

Ten tweede omdat Dochter aan ons vraagt of we langs willen komen.

En natuurlijk willen we dat!

Met alle liefde!

En weer naar huis om lekker te gaan slapen.
Ik zei toch dat ik best wat mocht verwachten van mijn sokken.

Les voor u; onderschat nooit de invloed van sokken.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

16 opmerkingen:

  1. De tranen lopen over mijn wangen......

    Vanaf vandaag 24/7 die sokken aan:)

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een plog om vrolijk van te worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend fijn! Ik word er helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb gehuild om jouw liefde... die van de foto afspat... om jullie liefde, voor elkaar en voor Dochter..... goeie sokken.... ik zeg, nooit meer uitdoen.

    liefs Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Dat is nog eens leuk om te lezen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat fijn om te lezen!
    Het zijn toversokken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zit hier met een brok in mijn keel....wat een ontroering. Zo fijn voor jullie. Lieve groet Elle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel voor de lieve berichten. Er is weer een opening en dat voelt zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. YES! Wat een goed nieuws, het fleurt zelfs míjn dag helemaal op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh,..wat mooi om dit te lezen zeg!
    En nu als de sodemieter heel veel nieuwe sokken kopen bij de supermarkt/bouwmarkt/rommelmarkt/kringloop maakt niet uit waar,
    we lezen dat je overal goed de weg weet (haha).
    Handig ben je ook, desnoods "bouw" je de sokken zelf we lezen hier allemaal gezellig met je mee.
    Groet Jo,

    BeantwoordenVerwijderen