maandag 20 april 2015

19 april 2015

Goedemorgen.
Na een stuk of tien koppen koffie ga ik ook nog even voor een groen drankje.

Ik ben niet echt in een beste bui vandaag.
Word gek van alle onzekerheid en zal blij zijn als het weer maandag is.

Gelukkig is er ook nog een beetje blauwe lucht te zien tussen de donkere wolken.

We gaan dus gewoon door met klussen.
Zaagmans is druk de plinten in de verf te zetten.

Ik maak chocoladekoffie voor ons.

Gelukt.

Ik drink het buiten in de tuin op.
Waar zijn mijn wenkbrauwen gebleven?

Ik drink hem samen met Meneer T.

Tijd voor wat drastische klusjes.
De trapleuning afzagen.

Heel spannend!

Hij mag er helemaal af.

Mag ik ook eens?
Ok, ik ben links, dit gaat echt niet zo.

Kijk, zo dus wel.

Hoppa!

Zaagmans mag de bovenkant doen.

Weg ermee!

Ik laat Zaagmans met de spijlen achter.

Ik ga deze burger van zalm proberen te maken.

Ze zien een beetje bleek.

Aan tafel!

Gelukkig vindt Zaagmans ze heel erg lekker.
Ik vond het plaatje van de burger wat leuker.

Het eerste deel is er vanaf.
Er komen nog eiken planken op de treden.
En de witte muur naast de trap, daar komt (vind ik) heel mooi behang.

De rest van de avond komt er helemaal niks meer uit mijn handen.
Ik geef er aan toe en kijk wat gemiste programma's om wat lucht in mijn hoofd te krijgen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

5 opmerkingen:

  1. Blijf het luchten. Dat is zo belangrijk. Ik begrijp je/jullie heel goed. Het nadeel is dat ze zelf de consequenties niet overziet, of kan overzien. Ze heeft dus waarschijnlijk zelf nog weinig last. Het vergt van jullie een lange adem. En zorgen. En slapeloze nachten. En......

    Het komt goed....

    Lfs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk in het overzien...
      Zo lastig dit, want is er straks nog wel een weg terug?
      Als er al een echte passende weg was.

      Dank voor je reactie, geeft weer inzicht.

      Verwijderen
  2. Even een knuffel voor jullie.... ik denk meerdere keren per dag aan je......
    oef wat eng zo zonder leuning..... brrrrr ik ben zo onhandig ik zou elke dag zo onderaan die trap liggen :-(

    Liefs Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieve Marjan.
      Ik ben ook heel goed in van de trap vallen..extra voorzichtig nu.
      Er komt een leuning aan de andere kant.

      Verwijderen
  3. Lieve Wendy,
    Ze hebben geen idee wat voor narigheid al die snode bezuinigingsplannetjes uiteindelijk opleveren. Ik hoop zoo voor jullie alledrie dat het uiteindelijk allemaal goed komt.
    Groetjes, en hou je haaks, Narda

    BeantwoordenVerwijderen