vrijdag 7 februari 2014

7 februari 2014

Ook niet gezellig wakker worden zo.



Meneer T wil er vandaag ook niet uitkomen.

Ahhh toe, ik lig zo lekker en zo warm.

Kom Meneer T.
Het is brokjestijd.

Zei je nou het woord brokjes?
Nou kom op!
Waar wacht je nog op?
Til mij naar beneden en rap een beetje!

Oh, even bijkomen.
Staan de brokjes er al?

Een klein zonnegroetje.

Nou, komt er nog wat van?

Ahhhh mijn brokjes.

Nou!
Ben je er nu nog?
Geef mij eens wat ruimte.

En weer lekker slapen.

Ik doe nog wat dingen achter mijn pc.

En Zaagmans heeft niet één maar twee nieuwe kaarsen voor mij gehaald.
Hoe lief!
Oh en hij zei, Tadáá en toen maakte ik net een foto.

Ik las gisteren iets over mueslimeisjes, ik ben denk ik een struikjesmeisje ;)

Andere kamer = ander bed.

Speltbrood bakken.

 Zaagmans wilde een herkansing na zijn slechte corvee van gisteren.

Zijn slechte corvee van gisteren maakte hij hier dan wel weer goed mee ;)

HOUSOP!

Weer in een andere kamer = weer een ander bed.

Zo nu en dan strijk ik ook wel eens.

En daarna was mijn speltbrood ook nog eens klaar.

Wij voeren hier nog steeds een speakeroorlog.
Ziet u ze al wit zijn?

Recept ophalen voor Dochter.

Lente in de supermarkt

Boodschappen.

Zoals altijd helpt Meneer T mee met het uitpakken van de boodschappen.

Soepje maken.

Ik zeg niks...

Ziet er best lekker uit al zeg ik het zelf.
Blijft jammer dat u het niet kunt ruiken.



Aan tafel!

Meneer T en ik nemen nog even de ingrediëntenlijst door.

Best wel weer een keertje tijd om het scheermes langs zijn gezicht te halen.

Ik rommel nog een beetje aan mijn plog.

Ik voel een nieuwe trend aankomen!

Slaap lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten