zondag 6 december 2015

3 december 2015

Goedemorgen.
Ik ben vandaag niet zoveel meer waard. Gisteren voor het slapen, had ik mij voorgenomen dat als het vandaag niet weg zou zijn, ik de dokter zou bellen. Maar ja, wat kan een dokter doen? Ik moet gewoon mijn tijd uitzitten. Wat een hel.

Ik ga toch proberen te douchen.

Gelukt!

En dan heb ik maar één wens vandaag; een schoon bed.

Och mensen, ik word hier zo intens gelukkig van.

Ik doe een poging beneden wat te eten.

Maar die rot avocado's! De ene keer voelen ze hard aan de buitenkant en zijn ze van binnen rot. De andere keer voelen ze van buiten zacht en zijn de van binnen keihard. Echt, ik zou er bijna een advocaat voor nemen!

Terug in het donker.

Zelfs Meneer T heeft mij vandaag opgegeven.

En de rest van mijn huisgenoten ook.

Ah gelukkig! Ze komen een hapje eten. Verbrand je mond niet!

Je ziet het hem denken, ben je 17 jaar en blaas je nog steeds niet als je een hap neemt.

Ik kijk weer alles wat ik kijken kan...

En gelukkig, het is weer bedtijd.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: