dinsdag 22 december 2015

18 december 2015

Goedemorgen.
Evenwichtsorgaan? Ja die heb ik nog. Ik voel hem namelijk met elke stap die ik zet.

Dit is dan ook een topprestatie als je zeeziek bent.

Hapje dan maar?

En na het hapje ging het mis en viel ik om. Huilen en paniek, want ik zweer u, dit gaat nooit meer over. Zweten, misselijk, groen zien en geen twee tellen meer rechtop kunnen zitten. Het wordt alleen maar erger.

Morgen mag Zaagmans de juiste medicatie ophalen die er, als het goed is, voor gaat zorgen dat dit heel snel voorbij is.

Ik knaag ondertussen op rijst,

En kijk met een half oor naar het glazenhuis.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ooit een ontsteking gehad aan t evenwicht orgaan en heb 3 weken plat gelegen met t gevoel alsof ik volop aan de whisky zat ergens op zee. Weet helaas wat je voelt nu.
    Hopelijk voel je je echt snel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken het ook helaas , als je er middenin zit denk je dat het nooit meer overgaat, maar gelukkig wel.

    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je toch ook een pech...veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen