donderdag 12 november 2015

9 november 2015

Goedemorgen.
Wat voor avonturen gaan we vandaag weer beleven?

Niet zo heel veel, ben ik bang. Dus laat ik maar gewoon beginnen aan de normale dingen, zoals het bed opmaken.

Badkamer poetsen.

En voordat ik hier aan de slag kan, moet ik toch echt opruimen.

Beter zo.

Beetje stofzuigen.

Strijken.

En de afwasmachine leeghalen.

Ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag met dat schoonmaken. Tijd om mijn nagels in de lak te zetten.

Dat typt toch een stuk beter.

Snijbonen, pastinaak en vega spekjes.

Blij mee hè!

Welk drankje drinken wij het liefst?

Boodschappen doen, want het is tenslotte maandag.

Buiten staat de regen aan, dus ik blijf zo lang mogelijk zitten in de auto.

Maar voor snoepjes wil ik er best wel uitkomen.

Voor taart trouwens ook.

Daar zijn we weer.

Tijd voor een KoekieMonsterpak.

En een warm dekbed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Zo ben je weer aan een nieuwe week begonnen. Leuk zoals Mr T op jullie staat te wachten en je Koekiemonsterpak staat je leuk, maar is dat niet veel te warm? Ik heb nog shirtjes met korte mouwen aan....:-)

    BeantwoordenVerwijderen