woensdag 11 november 2015

8 november 2015

Goedemorgen.
Koffie, koffie, koffie!

Ik ben gelukkig.

Heel gelukkig, want zelfs de zon schijnt.

Sorry Meneer Fletcher, Meneer T zat voor ik het wist op bed. U kunt de rekening naar mijn mailbox sturen. Groetjes!

Aangekleed?

Ingepakt?

Bedankt voor het logeren!

Tijd om te gaan.

Kijk ons eens staan in november, met zonder jas.

Op naar St. Gerlach. Tip van onze oude buren.

Ben benieuwd.

Prachtig park om foto's te maken.



















Eikelpad.

We hebben het naar ons zin.

Kan ook niet anders met dit prachtige weer.





Tijd om weer een stukje verder te gaan.

Gaan we met de trein verder?

Nee.

Gewoon even een kopje koffie drinken.

Bij Schin op Geul.

Is dat niet die van mij?

Ach, neem ik die van jou.

Smakelijk!

Volgens mij is de zon wel uit hier.

Wat een prachtig kapoentje!

Tijd voor een wandeling in het bos.

Zoekplaatje.

Ok, ik help u een handje, want op de vorige moet u wel heel erg uw best doen.

Ik kleur ook best aardig tussen de bladeren.

En nu dan?

Tijd om naar huis te gaan.

Want zo gaat dat mensen.

Voor je het weet is het weekend weer voorbij en zit je op de bank Penoza te kijken.

En slaap je weer in je eigen bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's van dat oark, echt super! Fijn dat het zulk mooi weer was en jullie genoten hebben, dat is het fijnste van alles.

    BeantwoordenVerwijderen