dinsdag 10 november 2015

7 november 2015

Goedemorgen.
Gelukkig is de migraine weer weg, dus we kunnen vandaag op avontuur.

Eerst wat eten.

Iemand is bang dat ik hem vergeet.

Wees gerust Meneer T, ik heb jouw tasje ook al ingepakt.

Iedereen in de auto?

Dan kunnen we gaan.

We gaan slapen in Valkenburg.

In dit hotel.

Wat ligt er op het bed?

Ohh lekker, een Koetjesreep. Jammer dat ik geen vlees meer eet zeg.

We zijn nog geen minuut binnen en Zaagmans heeft de twee repen al onder zijn neus geduwd.

Alle regels goed gelezen?

Mooi! Dan krijg je er nog een lijstje bij. Verder vinden ze het volgens mij wel leuk dat we er zijn hoor. Alleen een beetje jammer dat de aanwezigheid van Meneer T net zoveel als onze kamer kost.

Klaar om te gaan?

Een kringloop! Echt, ik zie ze overal.

Iedereen hier lijkt zich nogal kerstachtig te voelen.

Nou mensen, kijk eens zo warm het is vandaag. Kerst laat nog wel even op zich wachten.

Hier zijn we in het land van de Kerstman terechtgekomen.

De boom staat ook al bijna. Dus mensen, mocht u volgende week niks te doen hebben en ontzettende behoefte hebben aan kerst? Ga naar Valkenburg. Graag gedaan.

Voor het geval dat Meneer T heel Valkenburg onderpoept, nog even een paar zakjes halen.

Meneer T is bang dat hij in het water valt.

Gezellig een stukje lopen.

En ik wacht hier even...

Samen met Meneer T. Zaagmans haalt ondertussen iets te eten voor ons.

En en en? Wat heb je gehaald?

Bah! appeltaart met rozijnen en vlaaikoek.

We wandelen nog even door.

Wat een schattig huisje.

De berg op.

Mooi hoor.

Helaas voor Zaagmans en fijn voor mij, kunnen we vandaag de grotten niet in. Alles wordt omgebouwd tot een kerstdorp.

Vergeet u het niet in uw agenda te zetten?

Even een paar boodschappen halen en wie mag weer alles dragen?

Wordt wel snel donker zeg.

Nog een kleine wandeling.

En dan is het alweer tijd om onze energie aan te vullen.

Wat gaan we eten?

Ik knaag op deze salade...

En Zaagmans op deze vis. Het menu was niet heel spectaculair.

En nu dan?

Stukje rijden door het bos.

Ziet u de uil?

Nog een laatste rondje met Meneer T.

In dit huis wil ik best wonen hoor.

Wel jammer dat er een dik hek voor moet.

Schijnbaar wel nodig hier, want aan de overkant van onze kamer is net ingebroken.

Kijk eens wat een prachtig uitzicht. We slapen in een echt vintage hotel.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen weer gedaan,warm he, 21 graden, niet normaal meer, maar wel lekker;)
    Was hier niet zo warm als in het zuiden, maar toch aangenaam.
    Fijne dag!
    Groetjes,Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie er even uit zijn, wat is het daar mooi. Leuk dat Mr T ook mee is.

    BeantwoordenVerwijderen