maandag 9 november 2015

6 november 2015

Goedemorgen.
Ik weet het niet zo goed met die over-de-knie-laarzen. Maar goed dat ik deze van een paar jaar geleden nog heb liggen. Wat was ik toen eigenlijk hip!

Bed opgemaakt? Tijd om te vertrekken. Wij gaan vandaag op avontuur naar Alkmaar. Op bezoek bij Pim. Zij loopt namelijk op dit moment stage bij onze lievelingswinkel.

Vergeet het maar...Ik krijg migraine. Gelukkig appt Pim mij dat ze vandaag eerder weg is en onze date niet door kan gaan. Voel ik mij tenminste niet schuldig.

Nou tot straks dan maar.

Dutje heeft niet heel erg geholpen.

Wat stopt hij nou in zijn mond? Eten kind, eten.

Ik prop vandaag een groentekroket.

Tijd om het licht uit te doen.

Oh en mocht u nog het recept willen van de mie van deze week?
Klik dan hier.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Leuk Alkmaar, woon ik ook;)
    Wat is je lievelingswinkel dan?
    Fijne dag!
    Groetjes,Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euu, heb ik eigenlijk niet, is dat heel gek;)
    Sissy Boy vind ik vooral erg duur, ze zitten ook in Bergen, ben je daar weleens geweest, leuk dorp ook, ik werk daar.
    Wij zijn niet zo van het shopperige wat jullie altijd doen hoor;)
    Behalve op vakantie, dan gaan we los, in Amerika en daar heb ik genoeg lievelingswinkels;)
    Er komt trouwens een mega Primark hier in Alkmaar, volgend jaar, ze zijn er nu al mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch een pech met die migraine, hoop dat je er anel van af was

    BeantwoordenVerwijderen