maandag 2 november 2015

30 oktober 2015

Goedemorgen.
Goed nieuws, ik lig niet meer in bed.
Slecht nieuws, nu moet ik weer nieuwe koffie maken.

Maar verder hoort u mij niet klagen. De migraine is weg. Ik doe weer mee!

Schone haren, schone kleding, ik voel mij een gelukkig mens.

Alleen dit vind ik een beetje jammer.

Opgelost!

Beetje wasjes draaien.

Zoekplaatje.

Slaapkop! Alsof je de laatste dagen niet genoeg hebt kunnen slapen. Wij gaan even licht vangen in de serre.

En nu het licht weer uit is, ga ik koken. Mijn huisgenoten staan ook gezellig in de keuken.

Spekjes uitbakken.

En kijk of ik iets mis.

Hoi Zaagmans!

Is het eten bijna klaar?

Ja zeker!

Ik heb zin om naar buiten te gaan.

Bijna een week geleden.

Beetje wandelen over de markt.

Een winkel vol met chocolade.

Ja, Zaagmans.

En langzaam wandelen we weer naar huis, op zoek naar onze bedden.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig was de migraine weg, wat kan het je leven beïnvloeden zeg, dat wist ik dus helemaal niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helaas heeft een grote invloed. Niet alleen op mij maar ook op m'n omgeving.

      Verwijderen
  2. En wat is de buitenlucht dan heerlijk...Fijne komende 3 weken gewenst. Je bent er weer van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat het weer voorbij is en je weer naar buiten kon, ik hoop dat het even weg blijft nu, je hebt je portie wel weer gehad.......

    BeantwoordenVerwijderen