vrijdag 27 november 2015

23 november 2015

Goedemorgen.

Ik begin de maandag met het aanzetten van de wasmachine.

En Meneer T begint zijn dag in een straaltje zon.

Even lekker schudden.

Ik mail wat.

En dan is het alweer tijd om op de fiets te springen.

Ik heb echt geen idee waar mijn apparaat mij vandaag heen gaat sturen.

Gewoon blijven lachen.

En het is prachtig weer. En niet te vergeten, geen regen. Dus niks te klagen.

18 kilometer gefietst terwijl het er maar 13 hadden moeten zijn. Snel naar mijn afspraak want ik ben net iets te laat.

Ik ben nog niet uitgehijgd en ik moet alweer naar huis. Maar kijk eens wat een prachtige zon.

Ik sta er lekker gekleurd op.

32 kilometer, ik vind het prima voor vandaag.

Ik ga even op pauze.

Zaagmans krijgt griep en hij wijst u even aan waar hij dat dan allemaal voelt.

Ik bouw maar snel een gezonde maaltijd voor hem. Broccoli, pastinaak en vis.

En ook nog wat gemberthee met flink wat citroen.

Ik hang nog een was op.

Vouw er eentje weg.

En help Zaagmans met het uitpakken van de boodschappen.

Even knuffelen <3

En een goed verhaal zien te typen waarin ik probeer uit te leggen dat wij het niet eens zijn met alleen bemoeizorg. We krijgen geen OTS om alleen bemoeizorg te krijgen. Ambulante hulp, dat zijn we al jaren voorbij en kunnen we afvinken. Vorige week kregen we weer te horen dat er geen passende hulp zal zijn voor Dochter. Ik hoop dat we onderweg iemand tegenkomen die het wel passend wil maken. Ik heb het even aangekeken, maar stilstaan is geen optie. Passende hulp of onderwijs, daar heeft ieder kind recht op. Ik begin mij een langspeelplaat te voelen.
Tijd om te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten