dinsdag 24 november 2015

21 november 2015

Goedemorgen.
Ik begin de dag weer met sap.
Deze is erg lekker moet ik zeggen.

Ik mix het met een beetje groen.

Alleen jammer van die troep.

Aangekleed.

Hoi Sweaterman!

Wat gaan we doen? We gaan even de lenzen van Sweaterman ophalen.

Wat zie ik daar?

Een pietenbus. Zo leuk.

Zonder de pieten ziet het er een stuk minder gezellig uit.

OMG! Deze moet ik dus meenemen. Vorig jaar overal gezocht, maar nu dan eindelijk gevonden.

De winkels gaan al dicht, dus wij gaan weer naar huis.

Sweaterman is weer naar huis en ik ga met Zaagmans even een paar boodschappen doen.

Dit ziet er lekker uit.

En dit nog beter.

Proost!

Slurp.

Ik kan knuffelen en spelen met mijn telefoon tegelijk.
Best gek, ik heb een heel kleine hond en een heel grote Iphone.
Omgekeerde wereld.

Laten we maar gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten