zondag 11 oktober 2015

8 oktober 2015

Goedemorgen.
Ik begin sinds een paar dagen mijn dag weer met yoga.

Helemaal in balans trek ik dit nieuwe truitje aan.

Lekker wijd.

En lekker lang, alleen zie je daar net niets van.

Zin in een schoon bed.

Voor elkaar.

Nu de oude lakens nog even wassen.

En dan ga ik met mijn kerstboom aan de slag.

Oh nee, eerst nog even stofzuigen boven.

Ik haal dit weg.

En zet dit terug.

En Meneer T? Kan het?

Wij vinden dat het kan.

Hier kon nog wel wat meer bij, dus dat doe ik dan ook.

Handig hoor zo'n lage salontafel. Je kan wel weer zien waar de opvoeding zit. Achter zijn oren.

Maar goed, hondjes horen in hun mand. Samen met een knuffeltje.

Ruim ik de machine even uit.

Yahoo! Post van Linda. Wat gezellig. Dankjewel Linda!

Meneer T is vooral erg blij dat Zaagmans weer thuis is. En dat snap ik.

Ik bouw vanavond deze maaltijd.

Ik had het al eerder gezegd, maar doe het toch nog een keer. Gebakken pastinaak lijkt echt op gebakken aardappels.

Pakketje!

Alweer?

Ja, we halen even een soort van loopauto rij-ding op voor B1&B2, in Roelofarendsveen, gewoon omdat het kan.

En dit is hem dan. En terwijl ik er naar kijk vraag ik mij af of B1&B2 kapoentjes wel stoer genoeg vinden?

We checken eerst even de veiligheid. Je moet er toch niet aan denken dat er iemand doorheen zakt.

Als Zaagmans door de test is gekomen, mag Meneer T het proberen. Zoals u ziet, kan hij niet wachten.

Niet erop spugen!

Ok, mag ik er nu vanaf?
Ach ja, dat mag, ik wilde toch net naar bed gaan.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

6 opmerkingen:

  1. Dat heet een Wheelybug. Die zijn zo grappig. B1 en B2 kunnen er straks heel hard op scheuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ze er inderdaad wel mooie avonturen mee gaan beleven. Ze komen binnenkort logeren :)

      Verwijderen
  2. Dat filmpje is zo leuk :-) wat zullen B1 en B2 een plezier hebben met dat heersbeestje....leuk dat ze komen logeren,,dat word vast een feestje :-) Wat ziet het er toch gezellig uit met al,die kussens en die leuke spullen op tafel....de kat boven de bank vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen