vrijdag 9 oktober 2015

6 oktober 2015

Goedemorgen.
Wat heb ik nu aan? Een rok?

Een broek. Ben er blij mee.

Het bed is opgemaakt, de dag kan beginnen.

Eerst een ontbijt.

Dan wat strijken.

Kopje thee achter de pc.

Ik ga speltspeculaas met sinaasappel maken. Recept?
Hier klikken.

Ja en wat doe je dan als je moet wachten?

Opruimen.

En alvast de spruiten schoonmaken. Weten wat ik hiermee ga doen?
Hier klikken.
Twee recepten in één plog? Ja!

Zaagmans is thuis.

En ik krijg hulp bij het bakken van de spekjes.

Nog een beetje bouwen en roeren.

Koekjes in de pot.

En eten maar!

We gaan naar de manege. Onder het rode kruis zit iets heel lelijks. Iets wat we helemaal niet willen zien. Dus stop daarmee!

Goed, naar de manege dus.

En als Dochter daar is, moet Zaagmans natuurlijk weer naar Gamma.

Naar de schroeven.

Beetje knuffelen en de geur opsnuiven. Verder gaat het prima met mijn huisgenoten hoor.

Hoi Tintin, heb je er een beetje zinin? Blijft leuk.

Cap op...

En gaan. Blijft altijd weer een avontuur met Tintin.

Wij zijn die ouders die altijd keurig staan te wachten in de kou.

Houden jullie het nog een beetje vol?

Goed gedaan Tintin.

Tintin naar bed...

En wij ook.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Het liefst wel :) zelf ook een Dochter? Of rij jij ook?

      Verwijderen
    2. Nee ben als de dood voor paarden! Het viel mij op dat ze zonder rijd.

      Verwijderen
  2. Ik word altijd blij van paardrij filmpjes.....dat was wat ik zelf,ook het liefste deed...

    BeantwoordenVerwijderen