donderdag 8 oktober 2015

5 oktober 2015

Goedemorgen.
Ik vind het nogal vroeg vandaag. De wekker gaat om zes uur omdat Zaagmans het zo leuk vindt het eerste nummer te horen van Gerard Ekdom op Radio2. Ok, ik geef toe, ik wilde het eigenlijk ook wel horen voor ik naar bed ging. Maar om zes uur ben ik vergeten waarom ook alweer.

Te vroeg of niet, het bed maak ik op.

De zon staat in ieder geval aan.

De file ook.

Maakt mij niet uit. Ik zit lekker en hoef niet te fietsen.

Zaagmans heeft iets meer haast.

Eenmaal thuis is het tijd om te stofzuigen.

Te dweilen.

En te lakken.

Dan mag Zaagmans het eten bouwen vandaag.

Dochter bedenkt om kwart over acht dat ze nog brood moet hebben voor morgen.

Maar waarom staan we dan bij de koekjes?

Ik kijk dan eindelijk Penoza en ga lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen: