zaterdag 31 oktober 2015

28 oktober 2015

Goedemorgen.
Helaas, toch weer migraine. Was eigenlijk ook wel te verwachten.

Meneer T trek de migraine ook heel slecht vandaag. Niet zo zeuren Meneer T, we hebben gisteren toch een paar uur pauze hiervan gehad.

Ik blijf nog even zitten op de bank, maar heb geen idee waarom.

Terug naar boven. Beetje serie's kijken.

En dutjes doen.

We eten op bed zoals altijd.

De soep van gisteren.

Iemand wil heel graag aandacht.

Maar ik wil heel graag slapen. De migraine gaat van de linkerkant naar de rechterkant. Ik snap er niks van. Lijkt weer iets nieuws te zijn, net als mijn hangende en pijnlijke oogleden.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Oh wat is dat toch ellendig voor je.....dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas bekend voor mij.
    Migraine start aan een kant ( blijft daar een dag of twee), gelukkig vaak een dagje pauze ( geen idee waarom) en net als ik denk dat het over is, begint de tweede kant ( weer twee dagen).
    Wat een rot gedoe dat migraine verhaal!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat herken ik ook wel. Alleen bij mij verschuift het dan op dezelfde dag. Vaak is dat migraine die veroorzaakt wordt door spanning. Heb je wel eens je aanhechtingspunten laten masseren door fysio?

      Verwijderen