donderdag 1 oktober 2015

27 september 2015

Goedemorgen.
Tijdens deze zonnige zondagmorgen.

Wat ben ik hier precies aan het doen?

Ik vijl Meneer T zijn nagels. De enige die zijn nagels kan knippen zonder er met hechtingen vanaf te komen is onze dierenarts. Meneer T heeft platvoeten en daarmee slijten zijn nagels niet.
Om hiervoor nou elke maand naar de dierenarts te gaan? Ik probeer het eens met een vijl.

Ik trek mijn nieuwe broek aan.

Ben er blij mee.

Ik maak het bed op.

En ga hier een sapje van maken.

Gelukt!

En proost!

Om nog even door te gaan met producten uit de natuur, ga ik kastanjes poffen.

Eerst even insnijden en koken.

En daarna zonder boter in de koekenpan drogen.

Zo lekker!

Nah! Mijn pakketje van Coolblue!

Het is gewoon echt waar. Ze bezorgen echt op zondag!

Of Meneer T hem dan uit mag pakken.

Nee! Doe ik lekker zelf.
Achteraf had de tas ook best door de brievenbus gepast.

Ach ja, Meneer T is blij met zijn nieuwe doos. Ook goed.

Net als de website, is ook de doos heel grappig. Vind ik dan hè.

En dit is dan mijn tas.

Simpel.

En niet meteen de grootste.

Want kijk.

Ook deze blijft nog maar net op mijn schouders hangen.

Zaagmans heeft ondertussen de plank bij de leuning opgehangen.
De smetplank of smetlat.

Een complete Bofrost diepvriesmaaltijd.

Dochter ziet hem wel zitten.
En ik? Eerlijk? De burger vond ik nergens op slaan. Weinig smaak. Aardappeltjes met roomkaas waren wel oke, maar niet speciaal. Maar de doperwten, dat was wel weer een groot verschil qua smaak vergeleken met de erwten uit de supermarkt.

We proberen een foto te maken.

Zo ziet dat er dan uit vanaf de andere kant. Dochter had last van een pukkel, dus dan is je haar een goed redmiddel.

We kijken Penoza.

Echt weer veel te spannend.

Zelfs voor onze waakhond.

En dan mogen we eindelijk naar bed. Ik heb al vanaf vanmiddag migraine, maar nog net niet sterk genoeg om in bed te gaan liggen. Ik wacht vaak tot ik echt omval.
Hopelijk slaap ik hem weg.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. ik vind je broek ook heel leuk. Zou er bijna voor naar Lille rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is jullie serre prachtig geworden, zeg. Elke dag als ik je plog lees (want dat doe ik dus trouw) zeg ik van tevoren tegen mezelf: "dit keer ga je niet jaloers zijn!", maar dan zie ik 'm en ach.. wéér! Lijkt me heerlijk in de herfst, winter.. Als het kouder is maar het zonnetje wel lekker fel. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) we zijn er nog druk mee bezig. Ik vind ook dat we er onwijs mee boffen. Ben benieuwd hoe het aanvoelt in de winter. Ook in de buurt zie ik heel vaak mensen hun best doen naar binnen te kijken

      Verwijderen