donderdag 15 oktober 2015

12 oktober 2015

Goedemorgen.
Ik heb vandaag belangrijke afspraken buiten de deur en ben niet zo goed in vroeg op staan, vroeg de deur uit te gaan, ben niet zo goed in maandag en ben niet zo goed in kou.

Waar ben ik dan wel goed in? Ik denk iets met rijstwafels, iets anders kan ik nu niet verzinnen.

Ondanks dat het maar twee graden is, staat de zon toch aan. Dankjewel zon!

En weer richting huis.

Maar eerst iets te eten halen in een bijna lege supermarkt. Kunt u nagaan hoe vroeg het dus nog is.

Ook weer klaar.

Ook weer aan.

En dit haal ik uit de vacht van Meneer T. Het is nog steeds alleen zijn ondervacht die loskomt. De rest blijft nog muurvast zitten. Als Meneer T nou een beetje slim is, houdt hij zijn ondervacht ook gewoon vast. Koud man, in de winter.

Dochter ophalen.

 Maar eerst even honderd keer de bal weggooien voor Boef.

Sorry Boef, we moeten weer gaan.

We zijn onderweg naar een intake voor Dochter.

Onwijs spannend allemaal.

En zoals verwacht, zijn we hier ook weer afgewezen. Niet omdat de instelling niet zou willen, maar gewoon omdat ze niet voldoende in huis hebben. Wat wij ook wisten. Maar sinds we een Jeugdzorg erbij hebben, niet zoveel meer in hebben te willen. En zo is Dochter al vanaf juli dit jaar elke dag zenuwachtig en bang dat ze daar moet gaan wonen, omdat Jeugdzorg wil dat wij haar hier in betrekken.
Blijft zo jammer dat ze geen maatwerk kunnen leveren. En dat er nog steeds geen passende oplossing is voor deze doelgroep sinds alle bezuinigingen.

Wat doe ik als ik het even niet meer weet?

Rommelen met kussentjes.

Zou zo mijn bed in willen duiken.

Gezellig zo.

Zaagmans heeft gekookt.

Oh wacht, we krijgen er ook iets groens bij.

Achter de schermen klussen we nog steeds door.

Maar nu is het tijd voor boodschappen.

Herfst in de bomen.

De zomer is nu echt voorbij want Zaagmans heeft zijn winterjas aan.

Snel naar huis.


Plog maken.

Zaagmans is al tussen de kussen gaan liggen.

Alles leuk en aardig, maar slapen met zoveel kussens lukt natuurlijk niet.

Kijken of ik morgen nog een half uurtje kan vinden om ze weer terug te leggen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten