woensdag 14 oktober 2015

11 oktober 2015

Goedemorgen.
Dochter spit even mijn make-up door.

Gezellig.

Kijken of we alle drie een beetje normaal op de foto kunnen.

Schik hebben we in ieder geval wel.

Gelukt hoor.
De dag kan beginnen.

Dochter heeft vandaag mijn gympen aan. Omgekeerde wereld zeg.

Wat gaan we doen?

Nou?

Winkelen.

Zaagmans rent natuurlijk als eerste naar de schoenenwinkel.

En Dochter zet alle, maar dan ook echt alle kookwekkers aan.

OMG!

Heb jij dat gedaan?

Dochter zoekt een snoepje.

Even naar buiten.

En op zoek naar de perfecte spijkerbroek.

Goeie tekst!

Zo eng!

Zaagmans kán niet meer. Of is hij aan het dromen van die mevrouw achter hem?

Ik wacht geduldig totdat Dochter alles heeft gepast.

Zaagmans is een eenhoorn.

Nee, Dochter is een echte.

Zaagmans is gewoon raar.

Oh mensen. Bel de krant! Dochter heeft schoenen gevonden. Dit heeft om precies te zijn twee winters geduurd! Twee winters heeft ze op zomerschoenen gelopen. Zal ik dan maar meteen twee paar kopen mama? Lijkt mij een goed plan.

Uitgewinkeld!

Eerst nog even door de wasstraat.

Ik heb het daar nooit zo op.

Gelukkig hebben we het weer overleefd.

Dit gebeurt er nou als je een Chihuahua de afwasmachine laat uitruimen.

Wij chillen even.

En maken de hartjes spinazie warm <3

Aan tafel!

Als Dochter ergens een hekel aan heeft! Het liefst heeft ze een vakjesbord zodat alles keurig gescheiden blijft.

Dochter eet eerst groente en dan pas pasta.

Zaagmans heeft de step gevonden in de garage. Daar moeten we een rondje mee gaan rijden.

Zaagmans wil graag een rondje op mijn snelle fiets. Ok, dat mag.

Kijk Dochter steppen.

Nou, zo kan ie wel weer.

Tijd om Penoza te kijken.

Ik kan dit echt niet aan! Hopelijk kan ik zo nog slapen.

Truste!
Klik hier hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's, gave schoenen van dochter en je onsie vind ik ook super even als de foto buiten van dochter met haar super leuk eenhoorn trui :-)

    BeantwoordenVerwijderen