maandag 7 september 2015

5 september 2015

Goedemorgen.
Serieus? Nóg steeds migraine? Wat is dit?
Ik probeer nog één pil en anders ga ik bellen met de huisarts. Mijn hersenen komen zowat mijn schedel uitzetten.

Rap slapen.

Maar gelukkig, na een uurtje of twee lijkt het toch voorzichtig weg te trekken.
Echter is Meneer T nog niet heel zeker van het feit dat zijn migraine ook weggaat.

Ik waag het erop en sleur Meneer T ook meteen uit bed.

Alles even lekker luchten.

En hier een beetje rommelen.

Gelukt!
Ik heb al paar keer de vraag gekregen waar we dit schilderij hebben gekocht.
Maar dit is geen schilderij, dit is Poekie en zij is helaas overleden. Op deze manier is ze er toch nog een beetje bij.

Zaagmans is ondertussen druk bezig in de serre.
Niet voor de serre zelf, maar voor de trap.

Moet nog een plank achter de leuning.

Dat kunnen wij hè, Zaagmans, van alles door elkaar heen doen.

Ik maak het hier ook nog een beetje gezellig.

En hier wil het maar niet lukken. Al vanaf het moment dat we hier zijn komen wonen.

We hebben hier zelfs de muren nog niet gestuct.

Hebben we vandaag ook geen tijd voor, want we moeten als een malle onderweg.

Sushi halen! Gewoon omdat het kan. En vooral omdat ik eindelijk weer op de been ben.

Snel naar huis.

En aan tafel!

Genieten hè!

Ondertussen in ons huis, staat er een hele straat in de fik.

Kijk nou zo gezellig!

Oh ja, hier gingen we dus iets doen.

Samen met Meneer T.

Gelukt!

Veel beter zo.

Vraag mij niet waarom, want het zijn gewoon nog precies dezelfde meubels.

Alleen andersom neergezet. Zal wel iets met aardstralen te maken hebben, of iets anders zweverigs.
Hoe dan ook, ik ben tevreden en dat stucen doen we wel weer als het winter is.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad een verbetering nu de meubels andersom staat! Wat grappig, zoveel is er verder niet veranderd ;) hopen dat de migraine nu weer een tijd wegblijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben een leuke huis!En nu maar hopen dat de migraine wegblijft zeg, echt heel vervelend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. We zijn nog steeds druk met het eigen te maken.
      Ja laten we hopen dat het weer even klaar is met de migraine.

      Verwijderen