zaterdag 26 september 2015

24 september 2015

Goedemorgen.
Ik begin mijn dag weer eens een keer met muesli en yoghurt.

Wat ga ik nog meer doen?

Bed verschonen.

Ik ben weer tevreden, kan niet wachten tot ik vanavond weer in mijn schone bed mag liggen.

Sorteren en dan wassen.

Dit is al gewassen.

Ok, ik heb mij in de maling laten nemen door Bofrost. Al hun diepvries groenten zouden heel plat en compact in de lades van mijn vriezer passen. Dus die te kleine vriezer was geen goed excuus om Meneer Bofrost bij mijn voordeur vandaan te krijgen. Ik ben zo volgzaam en goedgelovig.

Waar was ik gebleven?

Oh ja.

Ik rommel wat met kussentjes...

Want één nieuw kussentje kan zorgen voor een dik uur schuif plezier.

Stofzuigen.

En wat nieuwe energie opdoen.

En nu?

De bestelde plasmatjes voor Meneer T ophalen.

Lekker druk.

En daar loop je dan met je incontinentiematjes. Probeer nu mensen nog maar eens ervan te overtuigen dat het voor mijn Chihuahua is.
Ik vertel altijd dat ze voor Zaagmans zijn, dan durft niemand meer door te vragen.
Opgelost!

Tijd om naar huis te gaan.

Oh ja..Dit hebben we ook nog. Oproep om gezellig op de thee te komen. Ik bak denk ik een citroencake. Lekker zuur, net zo zuur als het advies.

Goed, iets waar ik nog wel wat aan kan doen. Deze schone was vouwen.

En een maaltijd bouwen voor mijn huisgenoten. We proberen de vegetarische hamburger uit.

Ik vind hem niet zo lekker. Smaakt een beetje naar frikandel en als ik iets vies vind. Mijn huisgenoten genieten er gelukkig wel van.

Tijd om te gaan.

Ik denk dat dit de beste foto van het hele jaar gaat worden!
Hier moet een lijstje omheen. Deze foto beeldt ons precies uit.

Met een sneltreinvaart door IKEA.

Schaapjes tellen.

Waar is Dochter?

Ah!

Ik zie een weekendbaantje aankomen.

IKEA heeft sinds kort ook frozen yogurt. Lekker! Dochter legt keurig alle smarties waar ze horen. Jammer dat zij ze niet op kleur legt.

Tijd om naar huis te gaan.

Oh nee, toch niet. Tijd voor Tintin. Maar dit is Tintin helemaal niet. Dit is Emiel.

Waar is Tintin?

Heb jij er soms iets mee te maken?

Tintin blijft vanavond nog lekker in het weiland staan. Ondertussen ruimt Dochter de slaapkamer van Tintin op zodat ze morgen een schoon bedje heeft.

Over een schoon bed gesproken...
Ik moet gaan!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten