zaterdag 26 september 2015

23 september 2015

Goedemorgen.
Ik trek vandaag mijn nieuwe broek aan, die laatst bij mijn bestelling van H&M zat.

Ik regel hier wat dingen.

En dan is het tijd om de deur uit te gaan voor een boodschap.

Hierdoor weet je dat het herfst is. Eerst alles, maar dan ook alles nakijken voor je buiten iets vastpakt.

Fiets uitgeklopt? Dan kan ik gaan.

Ik wil bij de apotheek incontinentiematjes kopen. Helaas zijn ze niet meer op voorraad.
Voor dat u denkt dat wij hier thuis blaasproblemen hebben... Deze matjes zijn voor Meneer T.

Even snuffelen bij Kruidvat.

En dan snel naar huis, want volgens mij komt er zo een bui aan.

Ik ben helemaal droog aangekomen.

Tijd voor soep.

En ik ga in de serre zitten om nog even wat dingen te doen achter de laptop.

Zoekplaatje

Ik maak iets met drie pannen.

Dit om precies te zijn.

En we zijn weer onderweg. Wat een mooie wolken hebben we toch vandaag.

Dochter hebben we bij de manege gebracht en wij gaan nog even door naar de bouwmarkt.
Niet op verzoek van Zaagmans, maar van mij.

Kijk hem zitten. Kom op, meelopen jij. Net zoals ik dat altijd bij jou doe in de bouwmarkt.

Het kussentje dat ik zoek is niet binnengekomen bij Karwei, dus rijden we even door naar een ander filiaal.

Er steekt een boot over.

Wel een mooie brug zeg.

Hoi Karwei!

Gelukt!

En snel weer door naar Dochter.

Daar ergens in de verte hobbelen ze voorbij.

Hoi kat.

Blij dat ze is.

Nog even knuffelen.

En nog meer knuffelen.

Tijd voor nog een poetsbeurt en daarna mag Tintin naar het weiland.

Tijd om naar huis te gaan en lekker te slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten